Thanks for visit here :)

Tuesday, August 31, 2010

aku rase kau yg BODOH :)

i got something to tell u all my follower atau yg membace blog aku ni :)

kisah gul yg TERLAMPAU annoying :)
tak ingat ? alaa,gul yg kt post aku lepas2 yg aku ade cakap pasal makna kelahiran dye uh.
haaa engat kan ?

ni aku nk habaq ni, td ( 31 aug 2010 9.00 pm ) aku bkk profile fb membe aku, "J"bkn name sebenar . then aku ternmpk J cmnt kt wall "I" bukan nama sebenar. aku pon tgk laa wall dye..

"I" ni bkn laa aku nk kate bodo, tp mmg dye lembB. aku da block dye, tp wall dye tk hide . jd bile2 aku bole bce kalau dye mengate aku.

Tuhan nk tnjuk sng :). aku da agak dye ade ckp pasal aku, jd aku pon check.
belek2 pny belek2 smbl rse nk muntah tgk muke dye, AHAAA! mmg dye ade mengate aku ! ni wall dye --------->


''Aku tau sume helah ko..aku blh hidu prbuatan jht ko.jgn smpai ko trkene dlm perangkp sndri.awas stiap lgkh ko di phti!!! Jgn igt ak sebodoh ko..''

p/s : aku bodo? ahaha kau pndi pon sbb asgmnt kau bergroup je lbh :). ni ada lg .

"ak bengang ngn bdk sorng nie!! die igt blh jatoh kan org seske ati??
langkah mayat ak dlu...pe igt die kaki gadoh ak takot!! tgk je ak cmnie..
tp klu ak dh benci org tu bt bek cmne pon xgne la..jenis ak klu dh ludah xkan jilat balik lg2 najis...
kurap cm die!!!!!!!!"

"
bt lawak plak..mmg la..sbb ak lembut sgt la die ske ati je nk pijak kepala ak!!! die cri psl ngan ak lg skrg..spe xbengang!!"

AHAHAHHA klaka la kau bodo.

aku taw kau tk mention name aku. tp aku nk bgtaw kte start perang 15 JULY 2010, tp knp bru skrg kau baru nk update status pasal tu?

sbb kau da kalah ?
ahahahah jgn engat skrg kau da ade "bodyguard" besaa aku takot.

TALK TO MY HUMP ,VAVI !

ahaha dasar senteng :)
thank you for reading. xoxo

mine memory ♥