Wednesday, August 25, 2010

WON'T LEAVE him !

dia bgtau aku yg kalau dia pergi, jangan mengis atau meratapi.
bila aku tny, " knp b kte mcm ni? "
die hanya menjawab " b tny je syg".. mula2 aku yg bergurau mengenai konon nye kalau aku ada penyakit, adakah dia akan lupekan aku? tp dia jawab, " tak pe, kte berdua akan pergi ke Sana". aku bergurau dgn dia konon nya aku ade penyakit yg dah smpi ke tahap 3, aku tahu, mesti dia akan fikir Barah. tapi sebenarnya aku bgtau, penyakit aku yg tahap ketiga tu ialah aku dah terlalu menyintai dia sepenuh nya. kemudian kami pon gelak2.

Tapi selepas aku gurau, benda yg aku tak fikir akan jadi, telah bermain dalam fikiran aku.
dia cakap " kalau b yg pergi Sana dulu mcm mana?". aku jadi blur dan tak tahu apa yg dia sampai kan dan aku fikir kan ini cuma gurauan mcm aku buat tadi.

aku tak mampu nak critakan semua, semua nya sakit :( . dia ada tny megenai radang paru2, tapi bila aku kata, " tu ke penyakit b?". tapi dia menjawab " tak lah, b tny je syg" . aku tahu dia ada sorok kan sesuatu. tapi aku tak pasti apa yang dia sembunyikan :( .

sesungguh nya kalau betul dia ada penyakit , tak kira apa penyakit yang dia alami, sama ada akan sembuh atau tidak. aku tak peduli, sebab aku dah terlanjur cinta kan dia. aku tahu bukan dia lelaki pertama yang hadir dalam hidup aku, tapi dia lelaki pertama yang mampu buka kan hati aku dan percaya pada cinta.

aku tahu, mungkin ini semua nampak macam jiwang, tapi aku tak kisah. apa org nak cakap, aku dah tak peduli. aku sayg kan dia :( aku tak nak dia pergi tggl kan aku selamanya.

tapi........ andai betul akan berlaku apa yang aku fikir kan, aku mohon pada mu Ya Allah, tutup kan lah hati aku untuk lelaki lain. biarlah terbuka balik bila aku dah bersedia untuk hadapi semua nya :'(.

aku tak kisah lelaki lain pergi dari hidup aku, tapi tlg jgn tarik lelaki yang dah berjaya wujud dalam hati aku. jauh ke dalam . itu yang aku pinta.

i will remenbers all ur words towards me bee :( i wont forget u till last my breath . till i can accept ur gones . till i can trust back my love .
thank you for reading. xoxo

mine memory ♥