Monday, December 6, 2010

SINGLE back :)

nice entry :)
sudden i fell like want to tell yah bour my feeling laa.
tapi tk ade kaitan dgn sape2 :)
just between me :)

okay,
first of all,
11 nov is such a GREAT date i THINK lah,
maybe can be like a years,
but yela, org tgh bercinta kn ?
sume indah
berjanji mcm2 :)
tapi i tk penah lak nk terfikir pasal ni.
sebab tak pernah ade sekali pon,
i cakap perkataan
"leave me"
"i want break"
TAK PERNAH.

tapi yelaa,
air yg tenang tak semsetinya xkn bergelora.
kita sangka kn panas ke ptg, tp hujan di tgah hari,
alaa sume ni mcm da mcm roda,
lumrah PERCINTAAN,

for the rest of my life,
i don't really trust love,
but i admit im STUPID in love :)
why im say like that ?
simple.
cinta membuatkan kite lupe pade sume,
yg jahat jd manis,
yg buruk jd penawarnye,
yg kotor jadi madunye.

tapi bile sekali kte da KEHILANGAN cinte yg kte sanjung tu,
urgh! seperti MENUSUK ke jantung :)
tp tak pelah,
i cume aggp QADA' & QADAR kan ?
:)
ape yg kite rancang , Dia yg tentukan.
jadi.
sape lg nk jd bf sye lps ni ?
HAHA.
bapak tak snonoh ak ni ;p.
k lah,
sape2 yg ade pasangan tu, jge lah elok2 ye.

btw mesti korg pk,
"ehh asal minah ni mcm tk sedih jea?"
actually, bukan tanak sedih,
tp dalam hati i, i sorg yg tau darah nye :/
tapi takpelah, i TRY cover dgn smile :)
lame2 i pecaye, luke tu akn hlg.
now pon tgh taip ni, byk gile airmte kua taw,
hingus pon mleleh da :p
haha

COOL ZARA :')
EVEN U HAD CRY , & DEEP INSIDE UR HEART WAS BLEEDING,
TRY TO BE A GOOD THINKING SAYANG.
YOU CAN :)
NO OTHERS BOY WILL UNDERSTAND YOU DARLA.
ACCEPT THE REALITY BABY :')

to you : awak, saya tahu saya bukan gf yg baik penah wujud dalam hidup awak. saya pernah cakap saya tak LAWA, saya GEMUK, saya kurang sume nye, tapi awak nak juga saya, tapi skrg awak yg tinggalkan saya :'( tak pelah awak, saya redha. bukan jodoh saya dgn awak :) awak jage diri ye :)

zara : buad ape kau tulis utk die? bkn die bkk blog kau pon. sedar sikit cik zara ! kau dgn die dah putus ! jgn nk ingat die lg.!

hati : hrmm saya cube. :/

Labels : heart break

thank you for reading. xoxo

mine memory ♥