Friday, February 18, 2011

FACK OFF !


aku tak tahu la apa ada dalam fikiran aku ni.
sumpah macam babi sial !
heyy zara, asal dgn kau ni,
lexx lu, ce cite :D
haa nk cite la ni!
aku ade EX ni, ada yg bajet caring uh!
alaa tk engt?
yg ckp aku gemokk uh!
tk engt gak?
alaa yg F****** Z*******
engat da? haa tu dia!

aku tau dia takde wat sala, tp aku rase menyampah gila der bile tgk awek die
bkn ak tk puas hati
nak kate cantik, celah bedah g cantik.
tp yg aku tk phm, knp laa ak mmg benci gaban dgn mamat ni.
myb sbb die la ex pertama yg berani kutuk aku!
FUCK YOU doe!

alaa, aku ni bkn nk aibkan org,
tp denga cite derr,
awekk lu ni (F***)
psg dua der,
pe cer?
haha sama2 la lu kena kencing der.
elok la sgt.
bia lu tahu rase der.
wa mmg nk sgtt lu kena.
baru puas hati wa.
wa tk kesa ahh lu bace blog wa ke tak,
tapi wa mmg rase geram gilee ahh bile tgk lu,
rase mcm selagi tgn wa yg lembut ni tk melekat kt pp lu, mcm tak ngam der :D haha
bila wa tk app lu, lu sibok tny.
lu kate "you ex i, sala ke i nk berkawan dgn u?''
mmg tak sala derr.
tp wa panas ble tgk lu.
haiseyy der.
ape yg keras sgt kt lu ni.
wa tatau der.
haishh sumpah ahh mmg benci dgn lu

urh! makin aku pk, makin sakit hati aku

thank you for reading. xoxo

mine memory ♥